پوریا عباسی

Personal Blog of Pooria Abbasi

پوریا عباسی

Personal Blog of Pooria Abbasi

صفحه‌ی مستقل پوریا عباسی

پیوندها

آرزو

سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۵۲ ق.ظ

این جمله رو حتما از آدما شنیدید که میگن "کاش بچه میموندیم، هیچوقت بزرگ نمیشدیم" 

من ولی دوست دارم بزرگ شم، هنوز بچم.

هنوز با یه حرف کوچیک دنیا برام خراب میشه، با یه بی مهری دلم میگیره، با یه بی محبتی قلبم میشکنه، هنوز مثل بچه ها لج میکنم. 

دوست دارم بزرگ شم، انقدر بزرگ که هیچ حرفی ناراحتم نکنه، هیچ آدمی با کاراش حرصم نده، در جواب کارای بقیه جای لج کردن لبخند بزنم و براش آرزو کنم ایشالا بزرگ شه.

بچه بودن واقعا خوب نیست، کاش زودتر بزرگ شم.

  • ۹۷/۰۵/۳۰
  • پوریا عباسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی